The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Allt eller inget?

Publicerad 2013-03-07 10:44:37 i Allmänt,

Har ju tidigare skrivit om att vi har börjat planera en utlandsresa, vilket skulle vara huur skönt so helst att komma iväg till värmen, men efter många om och men så har vi bestämt att vi måste lägga alla våra pengar på huset, i sommar måste huset målas, vill ju renovera inomhus också, och jag vill ju inte ta något lån heller, så just nu ska ALLA våra pengar läggas ner på hus och garage, vill ju ha allt klart inom en snar framtid. Garaget och målning av huset är just nu prio ett och det som ska renoveras inomhus just nu är våra sovrum sen är det mycket mer pengar det handlar om så vi måste vänta. Vill ju tapetsera i vårat vardagsrum men där inne har vi bestämt att vi ska byta golvet också så där kommer det ju bli lite dyrare att fixa iordning, så då ska det sparas! SPARA SPARA SPARA! Men istället för en utlandsresa så åker jag till Ullared i höst istället dagar med shopping, mest bra och ha saker och lite inredning såklart, men mest av allt JULKLAPPAR ska köpas där iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela