The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Att ha en önskan så stor.

Publicerad 2013-03-20 13:34:13 i Allmänt,

Det är så jobbigt att vilja så mycket men ändå inte lyckas. Just nu är det så mycket i livet som jag vill och jag vet inte riktigt vart jag ska börja ens. 
Ringde iallafall till a-kassan idag och frågade hur det funkade om jag skulle vilja läsa upp ett ämne från gymnasiet så jag ska kontakta lärcentrum och fixa lite så måste jag skicka in en ansökan till a.kassan, men det är sällan det blir några problem, speciellt när det handlar om bara en kurs! För just nu lockar det väldigt mycket att plugga om jag ska kunna komma någonstans i livet så är det pluggning som gäller! 
Har en annan önskan som jag så gärna vill men inte alls går som det ska och jag hoppas så innerligt att just den önskan kommer att slå igenom inom en kort framtid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela