The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Ett miljöombyte kanske?

Publicerad 2013-03-04 11:23:48 i Allmänt,

Känner mig allmänt less, på väldigt mycket just nu! Vet inte riktigt vad som kan göra det bättre, just nu känns det som om jag behöver en varmvatten beredare mest av allt, så jävla less på att elda till varmvatten, och det är ju inte alltid det går lika snabbt som man önskar, så igår hann inte jag duscha :/ 
Så idag har jag redan börjat elda för att ju jäklar ska jag duscha och Evelina ska badas! Packas väska och göra iordning för dagis imorgon för lilla skruttan!
Lite less på vissa människor också, men det går inte att göra något åt, förhoppningsvis blir jag lite bättre på Fredag när jag ska få åka iväg med mitt lilla hjärta på lite ensam tid på lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela