The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Förbannade jävla a-kassa!!!!

Publicerad 2013-03-11 10:35:55 i Allmänt,

Och idag när jag vaknade kändes det som en sån fruktansvärt bra dag! Så jäkla skön, men det ändrades ganska snabbt när jag ringde till a-kassan.. Fortfarande inget beslut taget och jag trodde ju att bara det tagits ett beslut så skulle pengarna rulla in på kontot ganska snabbt.. Men inte då. troligtvis så blir det ett beslut taget redan idag men just nu känns det som det kvittar vilken dag det tas ett beslut för att jag får inga pengar förrän nästa TORSDAG!! Jag hinner alltså få barnbidraget innan jag får nå jävla pengar.. Det är ju helt jävla otroligt, finns inte ens ord hur arg jag blev, jag blev så arg så jag brast ut i tårar. Just nu är jag så fattig som en människa kan bli, jag har 28:- på kontot och inte en jävla krona på något sparkonto eftersom jag inte fått några pengar så jag kan sätta in där, jag äger 50:- i plånboken och that's it! Ska iallafall panta och sen brast jag ut i tårar när jag ringde till min mammas man. Finns ingen som ställer upp så mycket som han, han är guldvärd, vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan han. Även fast jag har kontakt med min riktiga pappa är han den pappan som jag aldrig haft! Finns inte ord hur mycket du betyder! Så iallafall så har jag ju sån tur att jag skulle få låna pengar av han, känns ju förjävligt när jag vet att jag ska få pengar, men eftersom jag aldrig får dom så är det sån himla tur att han finns som ställer upp så för oss! Men hur fattiga vi är så har iallfall Evelina saker så det både räcker och blir över med blöjor, välling, mat och allt som behövs så hon är vårat prio ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela