The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Gillar inte..

Publicerad 2013-03-18 16:01:21 i

Jag är väl inte så jätte förtjust i det här med mobil bloggning, mest för att jag inte har kommit in i skrivandet med mobilen än antar jag, kanske blir bättre.
 
Jag hade tänkt att jag ska lägga in en ny kategori här i bloggen så får vi se vad som händer, den kommer att heta Min Kamp
Där kommer det mest att skrivas om min kamp mot mitt sockerberoende, jag har varit cola beroende så länge jag kan minnas och jag misstänker att det är en stor anledning till att jag fick havandeskapsförgifting med Evelina. Och just nu har vi kommit in på att disktuera bebis nummer 2 men inte bestämt något än och därför har jag bestämt mig för att jag ska sluta dricka cola, äta godis, man kan ju få unna sig någon gång ibland, men just nu känner jag att jag behöver avstå från det helt och hållet i någon vecka. 
Att något så farligt och onyttigt kan vara så gott, eller är det möjligtvis det förbjudna man vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela