The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Härliga Lördag!

Publicerad 2013-03-23 16:00:21 i Allmänt,

Åh, vilken härlig Lördag, önskar också att jag inte skulle vara så trött men det går väl förhoppningsvis över efter några nätter med bättre sömn!
Jag och mamma har varit ute på promenad med Evelina i vagnen gick ner på byn och vände, riktigt härligt väder för en promenad och Evelina fick sig en rejäl sovtur också :)
Fick bli fiskpinnar och mos till lunch och senare blir det middag hemma hon kusin, fullt hus är det då!
 
Anledningen till att jag åkte hit idag var för att jag skulle få lite nytta gjord, så jag har skrivit ut mitt papper till försäkringskassan om skadeanmälan så nu ska det läggas på lådan så det kommer iväg någon gång också sen är det väl bara att hoppas på det bästa, ett bättre brev kan det då inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela