The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Nattetiden.

Publicerad 2013-03-02 23:38:25 i Allmänt,

Då var det dags igen! Här sitter jag i min ensamhet och har det bra, fattas bara ett täcke och mysa ner mig i, men hade inte tänkt att vara vaken speciellt länge heller. 
Det är så konstigt när jag är vaken på nätterna för det kommer himla mycket tankar och det kan vara på både gott och ont! Men om framtiden, när blir det det våran tur? Om det blir våran tur? Mycket tankar om huset som det känns som jag borde börja med så jag kan fortsätta någongång också, nu börjar jag iallafall med våra sovrum och sen får inomhus vänta ett tag eftersom huset ska målas till våren. Jag önskar att jag kunde göra allt på en gång för då skulle jag göra det, men nejdå, jag har alltid sagt det EN SAK I TAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela