The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Påsken 2013

Publicerad 2013-03-21 15:23:56 i Bakat&Mat,

Blir första året jag gör påskbord här hemma! Ska bli såå kul, vi brukar aldrig göra något speciellt här hemma förutom påskris då, men nu när vi har barn så måste vi såklart ha traditioner också, så påsken ska firas hemma hos oss helt enkelt! Än så länge är det inte helt klart vilka som kommer komma men det ska ätas påskmat om jag måste göra det själv också.
Måsten på bordet:
Prinskorv
Köttbullar
Janssons frestelse
Omelett med stuvning
Potatis
Ägghalvor
Helg skinka
 
Det är väl det jag kommer på såhär på rak arm, men det kommer nog vara mer också, revbensspjäll också kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela