The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Planering!

Publicerad 2013-03-24 09:49:29 i Allmänt,

Just nu är det i full gång med planeringen till Påsk! Om alla planer går som det ska så har jag ju tidigare skrivit att vi ska ha påskbuff'é här hemma som en ny tradition! Massa mat ska det vara! Och jag älskar att laga mat och framför allt bjuda på mat och det kommer att bli såå bra hoppas jag ;)
Just nu kollar jag runt lite på nätet och skriver upp en lista vad som ska lagas, och just nu står jag i valet och kvalet om jag ska göra egna köttbullar eller om jag ska köpa färdiga (mest för att det är ett säkert kort) då mina hemmagjorda köttbullar ALLTID blir jätte misslyckade.. Men funderar om jag ska köpa lite färs i veckan om prova mig fram lite kanske..
Efterrätt funderar jag på Daimtårta! Det var längesedan och den är ju super god :)
Så den här veckan blir det fullt upp med storstädning och förberedelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela