The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Så otroligt tacksam.

Publicerad 2013-03-28 15:59:49 i Allmänt,

Idag är en dag när jag känner mig otroligt tacksam för det jag har! Att jag har L att dela mitt liv med och att vi har den turen att få ha Evelina i vårat liv och få följa hennes liv och utveckling, det finns nog ingen finare gåva än ett barn <3
Den resa vi har gått igenom som familj sedan Evelina låg i magen är det nog inte många (iallafall i min närhet) som förstår hur det är, och genom den resan så stärks ett förhållande eller så faller det isär, och jag tror att jag och L inte har stått såhär nära varann någonsin <3
Jag kan inte ens förklara hur tacksam jag är <3 NI är mitt allt <3<3
En bild på mina två hjärtan från i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela