The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Vet inte vad..

Publicerad 2013-03-25 19:25:10 i Allmänt,

Det är alltid någon vecka under månaden som jag känner mig väldigt deppig, och nu välkomnar jag den perioden igen. Inte dirket med glädje men vet inte riktigt vad jag ska göra å det heller.
Varit världens sämsta mamma idag när jag är deppig så blir jag bara allmänt sur och inte alls nå rolig att ha att göra med.
Så fick jag reda på att två av dom som jag bjudit hit på påskbord på påskafton som sa igår att vi kunde räkna med dom, ställt in för att dom skulle ha något hemma istället.. JAHA? När en av dom ska från dag ett när jag råkade nämna påskbord, att dom skulle komma. Och hon sa det inte ens till mig själv att dom hade gjort andra planer!!
Allt känns idag förävligt, allt som är fel är ännu mer fel och så vidare. Skulle vilja ha ett jobb, men för att kunna få ett jobb inom den här jävla kommunen så måste man ha ''rätt'' kontakter annars måste man ha världens utbildning, om ens det hälper. Förstår mig inte på vissa. Känns iallafall bra just nu att Evelina ska på dagis imorgon så att jag får bara vara jag hemma, och samtidigt känner jag att jag skulle vilja umgås med någon, utan barn, någon som också skulle vilja träffa mig och inte bara Evelina för det är ju det som folk oftast vill, det är Evelina dom vill träffa och inte mig. Men jag antar att jag får vara hemma för mig själv eftersom jag inte heller har några vänner.
 
O, ja! Jag vet blev ett väldigt tycka synd om mig inlägg nu, och så kanske Ni tänker att det är väl bara att göra någonting åt det? Men, NEJ, det är inte det i ett litet samhälle och NEJ jag kommer inte heller at flytta då min sambo inte vill flytta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela