The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

16 Maj -2013

Publicerad 2013-05-16 10:46:29 i Allmänt,

När jag är ensam hemma är det bara stress, stress och stress! Måste alltid hinna med så mycket som möjligt! Evelina är bara på dagis 3 timmar idag men jag har då hunnit städat bort det värsta iallafall här hemma och dammsugit av golven och nu väntar jag på att varmvatten så jag kan slänga mig in i duschen innan Evelina ska hämtas! När jag jobbar kväll är det mycket som ska hinnas med här hemma och jag hoppas jag kommer hinna med det mesta iallafall. Och har Evelina tur så kunde mormor följa henne på vårfesten ikväll på dagis! Så typiskt att jag jobbar kväll när det är, men pengar måste man ju ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela