The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

18 Maj -2013

Publicerad 2013-05-18 15:24:13 i Allmänt,

Då har det varit folkrace på schemat hela dagen! Så jäkla jobbigt när det är så jäkla varmt ute, vet att man inte ska klaga, men jag gillar det inte! Kom hem för en stund sedan då det ska eldas varmvatten och så blir det nog jobbigt även för den lilla i familjen att vara ute i solen en hel dag, så nu är det inomhus som gäller resten av dagen! Ska elda varmvatten då hela familjen ska duscha/bada idag, kanske blir ut en vända till kvällen så hon får leka av sig lite innan sovdags! 
Ska även leta fram lite mer sommarvänliga kläder till mig, känns som jag måste gå in på någon sida och beställa lite svalare kläder då jag bara äger en kjol och ett par shorts!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela