The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

21 Maj -2013

Publicerad 2013-05-21 13:07:30 i Allmänt,

Hurra Hurra för Evelina på din 20 månaders dag <3 Kan inte ens beskriva med ord hur livet som mamma är, hur vårat liv förändrades på kvällen för 20 månader sedan. Resan vi gjort med dig, och hur du förgyller våran vardag <3
Idag fick Evelina stanna hemma från dagis då hon är förkyld och har en väldans hosta! Får hoppas att hon hinner bli bättre tills imorgon så jag kan jobba på Torsdag.
Så trots att vädret är perfekt för att vara ute är vi inne ändå då det inte går att vara utanför dörren då vi har massa åkrar runt om oss som dom har ut massa äckel på! Men en innedag är mer än behövlig, har varit uppe och hängt in rena kläder i gaderoben, vikt sängkläder och parat strumpor (sånt som jag brukar göra utan Evelina) men fick göra fast hon stannade hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela