The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

23 Maj -2013

Publicerad 2013-05-23 09:13:29 i Allmänt,

Här går vi mot stormsteg mot Juni, sommaren vilket (tyvärr) bara innebär massa jobb för mig! Men ekonomiskt sätt så känns det förhoppningsvis bättre i Juli när jag får en riktig lön (eller mer än a-kassan iallafall)
Blev lite filmsugen idag och gick in på filmtoppen och kikade vad som va ett bra altenativ.. Men alla filmer som jag vill se var uthyrda.. Som vanligt. Det är väl den största nackdelen till att det är så billigt att hyra film iallafall.
Men vädret är okej idag så jag antar att det blir lite utelek senare idag iallafall, Evelina är lite bättre med hostan, men lite friskluft gör nog susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela