The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Härliga Fredag!

Publicerad 2013-05-31 15:26:33 i Allmänt,

Jaha, då var Fredagen här och redan eftermiddag! Hade hoppats att vi skulle träffat L lite under dagen då han har ledig Fredag eftersom han gått kväll! Men inte då, har har vi kanske sett totalt en halv timme idag, fick ta med Evelina till affären ocskå, men han skulle hämta husvagnen och den krånglar så han har inte kommit därifrån än. 
Har iallafall potatis på spisen till matlåda imorgon, tänkte lyxa till det med hemmagjord potatissallad och grillad kyckling! Enkelt och super gott, kanske jag får i mig något under dagen också! Viktigare att äta när jag jobbar, för hemma kan jag ju ändå äta lite när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela