The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Hur svårt kan det va?

Publicerad 2013-05-08 13:25:42 i Allmänt,

Förra veckan beställde jag hem ett lakan till våran dubbelsäng, då vi bara har ett lakan, och det måste ju såklart bytas. Haft ett förut som krymte i tvätten så det passade inte till slut. Så nu beställde jag 240 extra brett för att det inte ska krympa i tvätten. Ett vitt lakan fick det bli så att det passar till alla påslakan. 
Så idag kom det på posten! Ett ljusblått alldeles för lätt för att vara ett sånt stort lakan. Så nu har jag alltså fått fel lakan... Hur svårt kan det vara att skicka rätt lakan egentligen. Nu tror jag att det är färdigbeställt på jotex.se för att det är inte första gången det blivit fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela