The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Just nu är det mycket..

Publicerad 2013-05-22 12:25:54 i Allmänt,

Känslor, tankar och mycket annat! 
Har iallafall pratat med försäkringskassan och blev väldigt nöjd efter det samtalet :) Kollade även medans jag pratade med dom så dom har ändrat så jag drar rätt skatt, och det stämde så bra så! Annars har det väl inte hänt så mycket här hemma som det borde, har kommit in i en period när jag skulle vilja göra så mycket här hemma, men tyvärr har vi fått skjuta upp det mesta fram tills vi får mer pengar, alltså till efter sommaren när jag får lön, då ska det köpas färg och spackel så att vi blir klar någon gång med våra sovrum!
Annars är det just nu mycket tankar, oro och känslor som kommer upp just nu. Men dessa tankar och den här oron kommer jag nog få ha kvar ett tag till är jag rädd för, iallafall 2 veckor till, och sen börjar väl nästa oro!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela