The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Klockan..

Publicerad 2013-05-25 18:53:06 i Allmänt,

Klockan är inte ens sju och det är redan 12 timmar sedan jag skrev något! Då har man varit vaken alldeles för tidigt!
Planerna för dagen gick inte alls som planerat men med dagens resultat är jag ändå nöjd! 
Tillbringat alldeles för många timmar på akuten idag, men jag tror att vi fick komma därifrån efter ca 3 timmar och så var det biltema och MAT som gällde, åt nästan inge frukost imorse och 2 kokta korvar på förmiddagen och jag var såå hungrig.. Men till slut fick jag mat och lyckades ändå inte få i mig speciellt mycket. Gruvar mig för tiden som är framför, men det är bara  är att gilla läget! Snart ska det iallafall badas för Evelinas del, sen är det natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela