The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Nyinköpt.

Publicerad 2013-05-27 16:54:20 i Allmänt,

Även om jag är inne i en period som jag är väldigt urfattig, så kan det ju hända att det vänder till nästa månad (om jag har tur) Så lyxade jag till det oh beställde en klänning till sommarvärmen! Vill ju ha något som jag får lite mera färg av, och som magen kan växa i under sommaren och som är skön, och vad jag letat och letat! Men idag klickade jag hem en som jag hoppas kommer att bli bra!
Hittade en sida som jag inte beställt kläder ifrån Bonprix.se
Jätte fina kläder, inte alls överpriser, och så får vi väl se när klänningen kommer vad jag tycker om den!
 
Och här var det tänkt att det skulle komma en bild, men det gick inte att ta bara bilden, utan då blev det hela sidan, så får vänta med att visa upp den tills vidare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela