The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Vecka 12 (11+2)

Publicerad 2013-05-29 15:13:00 i Olivia,

Jaha, då har vi alltså gått in i vecka 12 och efter den här vecka har vi gått igenom den mest kritiska tiden, men vi har iallafall gått ut offentligt överallt att Evelina ska bli storasyster, vilket känns bra då jag tycker att det syns och inte äger jätte mycket stora kläder.
Den här graviditeten kommer dom att hålla mer koll på mig, med tanke på att jag fick havandeskapsförgiftning förra gången, så om 2 veckor ska jag till Falun för första besöket, ska bli spännande och se hur det kommer att funka den här gången.
Jag kan ju iallafall säga att dom här 2 veckorna har varit bland de värsta veckorna jag varit med om, illamående, huvudvärk, försöka att inte stressa.. Har nästan inte kunnat äta för jag vill inte ha något och mår illa samtidigt. Så nu med illamåendet och sånt är det skönt att vi gått ut med det så folk på jobbet kanske förstår lite mer.? Men det är väl inte säkert det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela