The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Vem behöver sova?

Publicerad 2013-05-09 02:55:34 i Allmänt,

Jaha, och här sitter jag. När jag känner att jag behöver sova som mest så går det för det mesta inte. Så nu sitter jag här i min ensamhet och ögonen och huvudet skriker efter sömn, om jag har tur kan jag gå upp snart. 
De senaste två kvällarna när jag jobbat så ligger Evelina fortfarande kvar i våran säng då L tycker hon sovit så bra, så det ska bli skönt att få komma in i våra egna rutiner igen och hon läggs ner i sin säng, för när jag kommer hem är det ingen idé att flytta henne för då vaknar hon för att jag är hemma så det funkar bäst så med andra ord.
Imorgon blir det en efterlängtad shoppingtur och jag hoppas att jag mår bättre, annars är frågan om vi kan åka.. Men jag håller tummarna att det blir bättre snart, och att jag orkar med en heldags shopping när jag inte sovit hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela