The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

14 Feburari - 2014

Publicerad 2014-02-14 08:44:28 i Allmänt,

Då var alla hjärtans dag här! Dagen som har mest fullt upp av alla dagar den här veckan! L slutar jobbet vid 13 tiden så innan det är det bara jag och flickorna, och bara Evelina vaknat och vi ätit frukost så ska vi åka in och titta om vi hittar någon liten present till pappan, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ingen blomkille jag har precis ;) Någon liten chokladask kanske? Sen var det meningen att jag skulle hunnit baka också, och hur jag ska hinna det vet jag inte riktigt? Sen på eftermiddagen ska vi hem till svärmor då yngsta fastern med sambo kommer dit så vi får träffa henne, sen är det väl meningen att mamma med familj ska hit och hälsa på ikväll/eftermiddag eftersom dom åker iväg i helgen så vill barnen träffa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela