The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

15 Feburari -2014

Publicerad 2014-02-15 10:41:15 i Allmänt,

Ingen sovmorgon här hemma inte! Men halv åtta är ändå helt okej när man har två små barn när man ser hur tidigt andra kan få gå upp.
Idag kommer lillasyster hit och ska busa med Evelina och så tänkte jag att vi eventuellt ska dra igång med bullbak, men det får vi se hur det blir, när jag har hjälp med stora så får jag ju passa på med städningen först och främst! Men eftersom jag ska baka till fikat efter begravningen så ska det bakas hela veckan, kul tycker jag då jag ÄLSKAR att få baka, men tråkig anledning till att få baka :/
Igår tog jag fram babygymmet till Olivia också, tvättat och så har det även hunnit torka så nu ligger hon där super nöjd! Så skönt att ÄNTLIGEN hittat något som passar damen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela