The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

25 Feburari -2014

Publicerad 2014-02-25 12:19:51 i Allmänt,

Såg att jag skrev fel datum igår..
Idag har jag i alla fall inte gjort mycket. Evelina är på dagis, Olivia har lyckats sova här brevid mig i soffan själv.. .Vilket inte hör till vanligheten. Ska snart fixa det sista innan det är dags att hämta E! Har i alla fall betalat räkningarna idag så det är klart, skönt att få det gjort! Även om det är tråkigt att se pengarna försvinna.. Men nu är det gjort i alla fall!
Sen på Fredag drar vi nog iväg på en liten shoppingtur hela familjen, såg att det var rea på tapeter på rusta, så eftersom jag har ganska stora renoveringsplaner här hemma får jag väl passa på medans det är rea, så vi ska i alla fall köpa till fondväggen som ska bli i vardagsrummet då och lite annat smått och gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela