The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Flyttat!

Publicerad 2014-02-08 20:42:24 i Allmänt,

Kommer inte ihåg om jag har berättat att vi flyttade ner sovrummet?! Men vi flyttade ju ner det för kanske två veckor sedan och Olivias säng står alldeles brevid mig och Evelinas säng fick stanna uppe eftersom hon ändå sover hos oss. Men idag när hon blev trött så kröp hon ner i Olivias säng, så jag förstod ganska snabbt att hon saknar sin säng, något som bara är hennes. Så nu har vi iallafall flyttat ner hennes säng också, och hon klättrar i och ur om och om igen och sitter i den en stund i den så det kommer nog bli kanon!
Här är när hon lånade lillasysters säng för en middagslur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela