The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Härliga Söndag!

Publicerad 2014-02-16 18:41:22 i Allmänt,

Åh, vad jag ÄLSKAR Söndagar! Är nog en av dom få, men älskar lördagen också eftersom L är ledig då också!
Nu har han åkt iväg på äventyr, Evelina somnade på soffan när jag var i duschen, och nu ligger hon i sängen och så har Olivia nyss somnat i min famn också, kvällarna är fortfarande inte helt okej, så jag vågar inte lägga ner henne, så hon får sova i min famn och så får vi se om jag får lugn och ro eller om hon kommer vakna snart!
Längtar till den dagen då vi kan lägga ner henne på kvällarna så jag får någon egentid, eller somna tidigt dom kvällar jag skulle vilja det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela