The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Hoppas på snart iallafall.

Publicerad 2014-02-25 20:42:43 i Allmänt,

Olivia är ju en väldigt gnällig bebis, och just nu har hon kommit in i en ännu gnälligare period. Gnäller mest hela dagarna. . Känns riktigt jobbigt när man inte längre vet vad man ska göra för att orka. Men sätter i extra batteriet och rycker på axlarna och fortsätter. Min dröm har alltid varit att ha 3-4 barn, men efter en fruktansvärt jobbig graviditet och en väldigt missnöjd liten bebis ända sedan hon föddes sä känns det då inte aktuellt just nu att ens tänka på mer barn. .
Jag hoppas iallafall att det blir liite bätte snart ♥
Jag är såå tacksam över att Evelina är så duktig storasyster, mammahjärtat smälter verkligen, så tacksam över mina tjejer ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela