The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Småbarn och bebisar!

Publicerad 2014-02-22 13:57:00 i Allmänt,

Att få det man vill ha gjort hemma med en två åring och en bebis är inte det enklaste! Men hur som helst har jag iallafall fått lite gjort och den här helgen ska det storstädas på hela nedervåningen och så är det bara!
Vardagsrummet är iallafall en bra bit påväg men ändå långt ifrån klart! Vet inte hur jag ska göra för att vi ska få plats med allt, ett hus med bara en våning skulle vara mycket enklare!
Men nu bor vi ju där vi bor och det är bara att göra det bästa av allt! Det kommer ju säkert bli så att man aldrig ser sina barn sen för att dom vill vara inne på rummet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela