The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

snart så.

Publicerad 2014-02-19 20:38:08 i Allmänt,

Är den här dagen ÄNTLIGEN slut! Den här dagen har varit riktigt tuff och just nu vill jag inget annat än att smörja in ryggen och sova! Så efter både en tuff natt och dag son hoppas jag att Olivia vill sova lite mer än tre timmar.
Slutade med att vi packade barnen i bilen så Olivia lyckades somna, Evelina somnade hon också, så jag klädde av henne när vi kom hem och bäddade ner henne i sin nya säng, målningen får vänta ;)
Nu Sveriges mästerkock och sen ska jag försöka få i Olivia lite mat och så hoppas jag att sömnen kommer också :)
Här kommer en bild på en nybäddad säng till Evelina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela