The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

25 Januari -2014

Publicerad 2014-01-25 09:23:23 i Allmänt,

Blev ingen bil igår, känns helt okej eftersom jag tycker det är viktigare att vi hittar en bil som känns rätt!
Blev lite för sent för Evelina igår då hon somnade ni bilen när vi åkte hem så här sover båda barnen fortfarande! Faktiskt skönt att ligga vaken själv utan att stressa på en gång!

Har även haft lite funderingar om hur jag ska lyckas gå ner i vikt, har ju liksom stannat av.. Men vill inte gå på nå slags dieter heller, mat är alldeles för gott tycker jag så nu ska jag börja räkna kalorier! Finns ju bra appar till det så jag ska prova iallafall, tanken är att jag ska börja idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela