The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

26 Januari -2014

Publicerad 2014-01-26 19:34:39 i Allmänt,

Åh, vilken dag! Börjar lessna på att det ska dras hit och dit i min sambo, alla ska ha hjälp hela tiden, men på eftermiddagen har han hållt sig hemma iallafall! Vi har haft besök nästan hela dagen också, vilket jag inte heller tycker är okej men ibland är det bara att gilla läget! Så är det när vissa bara har möjlighet att komma och hälsa på när det är helg, och då är det klart att dom måste få komma!
Olivia har som vanligt varit väldigt gnällig nu på kvällen och Evelina har däckat i soffan för hon var så trött stackarn! Så snart verkar det som även mamman får ta kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela