The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Efter en lång paus!

Publicerad 2014-01-15 19:54:55 i Allmänt,

Efter en lång (väldigt lång) paus så tänkte jag prova ta tag i det här bloggandet igen. Mest för min egen skull, på mina egna villkor!
 
Mycket har hänt sen sist iallafall, Evelina har fyllt två år och har utvecklats så otroligt mycket den senaste tiden! Lillasyster har kommit till världen, en liten Olivia blev det och den här gången blev det en helt vanlig förlossning även fast det var lite tidigt, vecka 35+4 tittade hon ut. Alldeles perfekt liten tjej på 2.4 g och 46 cm lång! 
 
Tiden efter förlossningen (imorgon har det gått 8 veckor) har varit en väldigt tuff period, och jag hoppas att lillasyster kommer bli bättre efter gårdagens besök på akuten (problem med magen)
 
Lite kort och gott vad som har hänt här hemma iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela