The Time Of My Life.

Min vardag, mina tankar och mitt liv som mamma.

Varför just på kvällarna?

Publicerad 2014-01-17 22:00:35 i Allmänt,

Olivia är för det mesta en väldigt nöjd liten tjej, ända tills det är dags för att sova på kvällarna! Alltså varje kvälk är en kamp att komma igenom så jag får sova, om L skulle gå kväll så kan jag nästan garantera att jag skulle bryta ihop, för det är inte alls lång borta.. Just nu har jag ingen aning om hur jag ska orka.. Och det gör mig så ledsen när jag känner att jag inte orkar med det absolut finaste vi har..
Mycket mer känslor kom nu när jag började skriva. . Men just nu så vet jag att jag gör allt jag kan för att orka med och med tanke på hur det är just nu så kan det ju bara bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela